رویه استرداد وجه
محاسبه هزینه ارسال و دریافت
در صورت ایراد فنی، وجود مغایرت فنی (با توضیحات کالا در وبسایت) یا ایراد فیزیکی یا آسیبدیدگی ظاهری که توسط کارشناسان خدمات پس از فروش وبسایت نیکوایران به تایید برسد، تمامی هزینههای دریافت و ارسال مجدد به عهده نیکوایران خواهد بود. در صورت انصراف از خرید، یا عدم تایید ایراد توسط کارشناسان وبسایت نیکوایران یا وجود مغایرت در اظهارات خریدار درباره اشکال کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری است.
روند رسیدگی به درخواست مشتری
کارشناسان خدمات پس از فروش وبسایت نیکوایران، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورت تایید ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان نیکوایران، کالا در اسرع وقت، تعویض و یا مشکل آن برطرف خواهد شد. همچنین مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است.
در صورت تایید مشکل کالا و تایید مرجوع شدن کالا و همچنین عدم مغایرت با قوانین و مقرارت توضیح داده شده در بخش قوانین و مقررات و رعایت مقررات توضیح داده شده در صفحه رویه مرجوع کالا ، پس از دریافت کالا توسط نیکوایران ظرف مدت 3 روز کاری وجه پرداختی به شماره حساب اعلام شده مشتری در تیکت ارسالی به نیکوایران واریز می گردد.
با تشکر